CREATIVE PERSONAL PORTFOLIO

JAROSLAVA BROMOVÁ

SLUŽBY


Nabízím komplexní řešení internetových stránek, od nejmenších až po velké projekty. Nejběžnějšími zákazníky jsou živnostníci a společnosti, kteří vědí, že je lépe věnovat se rozvoji svého podnikání než pokusům o tvorbu stránek svépomocí.

Buďte bez starostí! Využijte kompletních služeb, od registrace domény po samotné spuštění stránek. Odpadá Vám tak řada starostí, a čas, který takto získáte a můžete věnovat práci na svých projektech.

Administrační systém - správa obsahu
Někteří ze zákazníků si přejí mít možnost aktualizovat obsah stránek sami - rychle, pohodlně a bez znalosti programového kódu. Proto jejich stránky obsahují administračním systém s přehledným grafickým rozhraním, který umožňuje editaci struktury stránek, textů, fotografií, atd.
Vše pak máte pod kontrolou a veškeré změny si můžete provádět kdykoliv sami. 

Nemáte čas zabývat se prací na počítači nebo nejste zdatní v práci s ním? Nevadí, nabízím Vám externí správu webových stránek. Jednoduché změny provádím do 48 hodin, náročnější změny do 3 pracovních dnů. Správa webu probíhá vždy podle konkrétní domluvy. Jednoduše, e-mailem nebo po telefonu. Pro nepříliš časté úpravy obsahu www stránek je tato externí správa stránek vhodným řešením.

Grafické návrhy
Tvořím moderní, jednoduché a propracované internetové stránky. Tvorba internetových stránek pro mě není jen něco nakreslit a pověsit na internet. Před každou tvorbou nových internetových stránek provádím analýzu, kdy se snažím zjistit cílovou skupinu uživatelů a samotný cíl webu. Tento aspekt je pro celý projekt velice důležitý. Abych dokázala sestavit internetové stránky tak, aby fungovali maximálně efektivně, je třeba rozebrat nejpodstatnější věci před samotnou realizací.

Jaký je postup při tvorbě internetových stránek?

1. Poptávka zákazníka
2. Nabídka, předběžná kalkulace ceny
3. Smlouva, zálohová faktura
4. Dodání základních podkladů zákazníkem (např. logo, text menu)
5. Vytvoření grafického návrhu
6. Schválení grafického návrhu zákazníkem
7. Dodání všech podkladů zákazníkem (texty, popisy, dokumenty...) 
8. Programování stránek
9. Korektura testovací verze stránek zákazníkem
10. Doplnění zbývajícími daty
11. Doplatek faktury
12. Spuštění hotových stránek

Provádím:

  • zhotovení grafických návrhů včetně barevných náhledů dle přání zákazníka
  • správu a údržbu WWW stránek - aktualizace dat 
  • inovaci, modernizaci a nový design Vašich stávajících stránek
  • registraci, nastavení a správu domén (www adresy např. www.jarca.cz) a webhostingů (místo kde bude Váš samotný web umístěn) 
  • programování www stránek na míru, podle Vašich potřeb
  • registraci a vytvoření facebookového profilu - Fans stránka

Internetové obchody - e-shopy

Nabízím Vám jednoduché  modul pro internetové obchodování. Obsahuje mnoho funkcí a jeho ovládání není uživatelsky náročné.

K dispozici budete mít i manuál pro snadné orientování v redakčním systému e-shopu a možnost konzultace či navedení na aplikaci po telefonu.

Provádím:

  • zhotovení grafických návrhů včetně barevných náhledů dle přání zákazníka
  • modul internetového obchodu 
  • naplnění obchodu obsahem
  • registraci, nastavení a správu domén (www adresy např. www.jarca.cz) a webhostingů (místo kde bude Váš samotný e-shop umístěn) 
  • vytvoření nové grafiky pro Váš stávající e-shop

Postup při tvorbě e-shopu je stejný, jako u internetových stránek.

Náhled modulu e-shopu najdete ZDE

Každé realizaci vždy předchází grafický návrh. Na jeho základě je následně prováděna výroba a realizace. Navrhuji a tisknu letáky, poukazy, vizitky, katalogy, firemní tiskoviny, inzeráty a jiné propagační materiály...vše co Vás napadne.

Vizitky - U mě nejste nuceni k odběru velkého počtu kusů vizitek, vyrobím Vám vizitky již od 90 ks. Vizitky, které zaujmou svým designem a Vaši zákazníci si je budou se zájmem prohlížet.

Dárkové poukazy - jedinečný dárek, který si u Vás zákazník rád zakoupí. K poukazům lze vyrobit i originální přebaly jakékoliv velikosti viz. ZDE

Provádím:

  • zhotovení grafických návrhů včetně barevných náhledů (pozvánky, loga, brožury, nabídkové listy, plakáty...aj...) dle přání zákazníka
  • vytvoření grafických firemních manuálů, prezentací aj.
  • kvalitní tisk plakátů, vizitek a jiných propagačních materiálů kvalitním digitálním nebo ofsetovým tiskem (barevně, černobíle)
  • velkoplošný digitální tisk na papír, fotopapír, art materiály, vinyly, filmy, PVC bannery, billboardy, samolepící fólie
  • tisk samolepek různých tvarů, velikostí a provedení
  • extra dlouhý tisk do formátu 1200 x 297 mm
  • UV laminaci papíru a vinylu lesk / mat

Polepy aut a jiných dalších ploch, ať už reklamních či informativních jsou prováděny vinylovou fólií s víceletou trvanlivostí
- řezaná grafika (3 až 8 let) a samolepkou s digitálním tiskem, perforovanou fólií. Na digitální tisk je v případě exteriérového použití nanášena ještě laminace.

Co je perforovaná fólie?

Používá se k polepu výloh, oken automobilů, autobusů... Natisknutou grafiku, lze vidět pouze z jedné strany za stanovených podmínek osvětlení (uvnitř tma, venku světlo). Jde o dvouvrstvý materiál, který je perforovaný a na vnitřní straně tmavý, aby neprosvítal natisknutý motiv. Lze jej opatřit laminační fólií, která ochrání barvy proti UV a oděru. Materiál je certifikovaný pro provoz na pozemních komunikacích, splňuje normu hořlavosti a pevnosti.

Podlahová reklama

Že se vždy díváte kam šlapete? Jedním z cenově výhodných a poměrně účinných druhů reklamy je podlahová reklama. Jde o variantu, která je nejenom účinná, ale mnohdy také velmi elegantní a v konečném účtování nemusí být v porovnání s jinými druhy reklamy příliš nákladná. Její povrch je opatřen certifikovanou protiskluzovou laminací, takže nemusíte mít obavy, že Váš zákazník na podlaze uklouzne.
Její povrch je navíc velmi odolný vůči mechanickému opotřebení. Drží prakticky na jakémkoliv povrchu - dlažba, beton, hrubé povrchy...

Podlahová grafika představuje jednu z ideálních možností pro reklamní sdělení. Šikovně připravená reklama může oslovit celou řadu zákazníků, může být přitom daleko lépe cílená, než tomu bývá u plošných typů reklamy.

Po domluvě lze tyto polepy provést nejen ve všední dny, ale také i o víkendu, kdy většina používaných automobilů či ploch není k dispozici z důvodu plného vytížení. Polepit jde jakákoliv plocha i automobil.

Provádím:

  • zhotovení grafických návrhů včetně barevných náhledů (pozvánky, loga, brožury, nabídkové listy, plakáty...aj...) dle přání zákazníka
  • zhotovení grafických návrhů pro lepší představu zákazníka
  • polep osobních i dodávkových aut
  • polep tabulí (včetně jejich dodávky) a dalších jiných ploch
  • aktualizaci údajů na Vašich dopravních prostředcích i plochách
  • kompletní dodávku reklamního materiálu (bannerové plachty, reklamní nosiče, stojany, stojánky na letáky, zaklapávací panely, příslušenství aj.)
  • dodávku fólií na polep v mnoha barevných odstínech, fosforeskující nebo například magnetické (bez lepení a snadno odnímatelné)
  • polep perforovanou PVC fólií (celoplošná perforace umožňuje prostup světla a vidění přes grafiku, např. na zadní sklo automobilu, výlohu...)
  • provádění polepu samolepkou s digitálním tiskem - barevné provedení neomezené (fotografie apod.)
  • provádění polepu na podlahovou reklamu

Navrhnout originální logo není nic lehkého. Vždyť je to značka, která bude reprezentovat Vás nebo vaši firmu. Takže musí být po všech stranách dokonalé a splňovat určité náležitosti. Včetně toho, aby bylo zpracované do detailů a nechalo se tak použít na všechny reklamní materiály (např. výšivka na textil apod.). Mou snahou je navrhovat logo tak, aby bylo originální, mělo jedinečný design a tím se zapsalo do podvědomí ostatních. Takové logo bude Vás a Vaší firmu dobře reprezentovat a tím Vám napomůže v budování dobrého image.

Jak tvorba loga probíhá?

Ke každému zákazníkovi přistupuji individuálně. Návrh loga zpracuji vždy podle zadání zákazníka. Standardně předkládám několik originálních návrhů. Vybraný návrh pak upravuji podle přání zákazníka až do finální podoby.

Provádím:

  • grafické návrhy loga
  • přepracování a modernizaci již stávajícího loga
  • grafické manuály k použití loga
  • zpracování grafiky pro hlavičkové papíry
  • překreslení stávajícího loga do křivek a jiných vektorových formátů
  • corporate identity

Pozn.: Corporate identity - Aby vše dobře fungovalo, je třeba dodržet soubor pravidel, který určí správné užití loga a grafických prvků v tiskovinách, propagačních materiálech, ale i na internetových stránkách či polepu aut.

K čemu je grafický manuál dobrý
Cílem grafického manuálu je zajistit jednotnost všech firemních materiálů a grafických výstupů. Je užitečný hlavně tehdy, jsou-li logo nebo firemní materiály používány více osobami. V tomto logo manuálu, je definováno jasné užití loga. Dobře navržené logo a kvalitně zpracovaná firemní propagace Vám pomohou k lepší prezentaci společnosti jako celku.

Vhodné je tvořit grafický manuál současně s logem, ale je možné jej vytvořit i k logu již existujícímu.

Při tvorbě firemní identity se využívá grafického designu k docílení jednotného vzhledu pro firemní tiskoviny, tiskové propagační materiály i pro online propagaci prostřednictvím webové prezentace.

Spolupracuji s profesionálními fotografy. Odborné nafocení Vaší provozovny, výrobků či objektu je klíčem k úspěchu firmy. Prezenční fotografie, fotografie v terénu i možnost focení v ateliéru.

Dále je možné vytvořit z Vašich fotografií 3D projekci či virtuální prohlídku s napojením na Google Maps.

Provádím:

  • fotografování provozoven, interiérů i exteriérů
  • fotografování výrobků pro katalogy i e-shopy
  • úpravy fotografií
  • 3D projekce
  • virtuální prohlídky i s napojením na Google Maps

Strojní vyšívání na textil

Pomocí strojní výšivky můžete umístit Vaše logo či nápis na textil nejtrvanlivějším způsobem. Dokud Vám vydrží textil, vydrží i výšivka. Vyšívat se dá prakticky na cokoliv. Vyšívá se certifikovanými nitěmi, které mají trvanlivost barvy i při velmi vysokých teplotách (např. při žehlení nebo vyvařování textilu). Vhodná je i na velmi namáhané oděvy (montérky, pracovní oděvy, ručníky aj.). Výšivka může být jednobarevná, nebo vícebarevná.

Potisk textilu

Potisk textilu je prováděn sítotiskovou metodou při použití kvalitních ekologických barev na vodní bázi s vysokou životností barevného odstínu a odolností proti mechanickému opotřebení. Potisk na textilu nemá takovou životnost jako výšivka.

Provádím:

  • grafické návrhy výšivek a potisku
  • kompletní dodávku textilu vhodného pro výšivku i potisk (trika, polokošile, mikiny, bundy, čepice a jiné...)
  • výšivky i potisk na textil dodaný zákazníkem

Výroba razítek

Razítka pro kancelář na cesty i pro doma. Nabízím razítka osvědčené značky Trodat. Kancelářská razítka jsou robustní a dokonale ergonomická, vždy je snadno identifikujete. Perfektní a čisté pohodlí pro každý den.

Provádím:

  • grafické návrhy razítek
  • převedení obrázků a log do křivek pro výrobu otisku
  • kompletní výrobu razítka
  • výrobu nového otisku do stávajícího razítka

Překlady českého textu

Potřebujete svoje projekty i v jiných jazykovích mutacích než je český text? Zajištění překladu do několikaka jazyků profesionálními překladateli je samozřejmostí. Zajistit mohu i další jazyky mimo uvedenou nabídku z Českého jazyka do:

  • Anglický jazyk
  • Německý jazyk
  • Italský jazyk

Archiv grafických návrhů

Všechny mé grafické realizované projekty jsou archivovány a jsou připraveny pro případné změny a další použití.

Ceny za služby

Ceny jsou smluvní a jsou kalkulovány individuálně každému zákazníkovi podle jeho objednané služby nebo poptávky.

Pro stálé zákazníky jsou samozřejmostí akční ceny služeb. Akční ceny platí i pro objednání více služeb.

Upozornění pro zákazníky

Mějte prosím na paměti, že se na všechny mé grafické návrhy vztahuje autorský zákon, a tak zůstávají stále majetkem autora. Bez výslovného souhlasu autora nesmí být žádné autorské práce upravovány ani změněny či napodobovány druhou stranou ani po předání díla zákazníkovi!